› Forum › Allmänt › Äntligen en ny Alfa! › Svar till: Äntligen en ny Alfa!
21 mars, 2016 kl. 12:14
#18208
Inlägg av Lars Johansson på 2016-03-21 09:54
…Du har inte original framskärmar…
Original och original… Om vi kikar på en CUP 916GTV eller en Edition Sportiva så har vi ju dessa skärmar med luftutsläpp från fabrik, så de är ju inte stardard. Original tror jag definitvt de är, om jag inte ser fel
156 GTA Sportwagon