› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
28 mars, 2016 kl. 18:48
#18223
Skittrist, vi skulle ju åka mittmotor tillsammans. Jag i mitt bygge och du i din. Känns helt overkligt. Självklart tänker jag på resten av familjen som är kvar och har många tuffa dagar framför sig. Men den riktiga nitlotten drog Fredrik.

/H