› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
29 mars, 2016 kl. 21:14
#18239
Det var en mycket tråkig nyhet som H-P delar med oss… 
Tack Fredrik för ditt engagemang i klubben som du delade med dig av till mig och många fler – banmötena hade nog inte varit så bra organiserade som de är idag utan dina initiativ. Hoppas att du nu får njuta av din Bertone för evigt i Alfa-himlen!
Mina tankar går till Fredriks familj…
I/utanför garaget: Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14 | Sprint Veloce 1.7 8V -87 | Alfasud TI 1.7 8V -78