› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
4 april, 2016 kl. 21:51
#18248
Det var ett tungt besked. Mina tankar går till hans familj, deras barn är nog i samma ålder som mina egna…
Kan bara skicka varma tankar, Fredrik mötte jag några gånger på banträffar med CAR och ÖSK. Kommer aldrig glömma den gången Fredrik erbjöd mig att låna hans Bertone-motorn när min Alfetta packade ihop så jag skulle kunna köra mer bana.
Med vänlig hälsning
Magnus i Linköping