› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
Det var tung besked. Väldigt väldigt sorgligt att höra. En mer hjälpsam och snäll person går ej att finna. Via kontakter om hur jag skulle få hjälp med min dåliga bakaxel kom jag kontakt med Fredrik. Han hade den rätta Doktorn för mitt problem. Att han la ner den tid och ork på en person som han aldrig träffat glömmer jag aldrig. Man blev glad varje gång man sprang på Fredrik på olika träffar. En riktigt representant med stor hjärta, Vila i fred Vännen /Elias