› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
Med sorg och saknad efter en god Alfa-kamrat vill jag till Fredriks familj och närmaste vänner framföra mitt deltagande.
Jag deltar inte längre så frekvent i forumet eller föreningens aktiviteter men behåller med glädje alla positiva minnen från Fredriks smittande entusiasm och behagliga personlighet. Hans förmåga att få till vackra renoveringar och hålla en osedvanligt hög teknisk och estetisk standard på sina bilar var ett föredöme.
Jag blev glad för Fredrik skull när han 2012 blev pappa och jag vill dela en liten kommunikation som visar hur Fredriks inställning till livet var;
“Grattis till pojken, söt unge!
Tack Tony! Svårt att veta sån’t själv men andra verkar tycka det (också
Emoji wink2012-03-2 19:42
Blir mindre tid för bilhobbyn nu kanske…
Icke, det blir som vanligt!”
THATS the spirit Fredrik!
Mvh/ Tony Jonsson