› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
6 januari, 2017 kl. 23:09
#18366
..och om skuffen är så här stor lär den bli populär även bland oss hundägare.
Ser hoppfullt ut för vår Berner Sennen
Och dessutom ventilation där bak?? tänk att kunna få kyla till jycken
