› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
18 januari, 2017 kl. 09:26
#18372
För en vanlig svensk bilägare är nog bagageutrymmets bottenyta viktigare än dess volym. Att stapla väskor och annat på höjden är ingen höjdare.
Sven L