› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
18 januari, 2017 kl. 22:02
#18375
Inlägg av Magnus Berg på 2017-01-18 18:11
Inlägg av Sven Lennartsson på 2017-01-18 09:26
För en vanlig svensk bilägare är nog bagageutrymmets bottenyta viktigare än dess volym. Att stapla väskor och annat på höjden är ingen höjdare.
Dagen då Alfa anpassar bilarna för “vanliga svenska bilägare” hoppas jag aldrig kommer att komma. Då staplar jag hellre
Ha ha, den var bra. Det viktigaste är ändå ingen lasttröskel.
