› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
16 april, 2017 kl. 12:31
#18394
Riktigt roligt med ett tjänstebilsalternativ! Synd bara att den faktiskt inte ser sådär jättesnygg på bilderna, förhoppningsvis coolare i verkligheten. Nu är det förvisso dieselpolicy på mitt jobb, men regler är ju till för att brytas. Nej jag kan inte tänka mig en Alfa Romeo med diesel.
Kommer nog lagom tills att min Tiguan ska bytas om 1,5 år.