› Forum › Allmänt › Österlen alfa ägare › Svar till: Österlen alfa ägare
10 april, 2016 kl. 11:40
#18405
Hej och välkommen till klubbens forum, Markus.
Detta evenemang är ju iofs inte på Österlen men heller inte så långt därifrån:
http://www.alfaromeo.org/aktiviteter/tabid/103/ctl/viewdetail/mid/523/itemid/197/d/20160424/1900-Garagetr%C3%A4ff-i-Trelleborg.aspx
Där kommer du garanterat att träffa likasinnade. Kanske några från Österlen.
Stockholm