› Forum › Allmänt › Landvetter Bil slutar med Alfa… › Svar till: Landvetter Bil slutar med Alfa…
13 april, 2016 kl. 17:14
#18428
Nej, nej, nej!!! Håller med ovanstående talare – Landvetter bil är de enda jag har förtroende för i Göteborgstrakten. Jag gillar verkligen det udda stället Landvetter bil, mitt i skogen, familjärt och med femtiotalskänsla i affärerna.. Ett handslag är ett handslag osv..