› Forum › Allmänt › Landvetter Bil slutar med Alfa… › Svar till: Landvetter Bil slutar med Alfa…
7 maj, 2016 kl. 13:48
#18435
Tråkigt att höra……….men jag är ändå tacksam om de fortsätter med service av Alfa Romeo. För mig spelar det ingen roll om verkstaden ligger avsides och i skogen. För mig är trevligt bemötande och en bra utförd service viktigare. Med facit i hand så har mindre verkstäder utfört bättre jobb än de större firmorna.