Svar till: Funderar på Giulietta

Forum Allmänt Funderar på Giulietta Svar till: Funderar på Giulietta

#18536
Henrik Lindgren
Deltagare

    Kör du bara så lite som 1.5 mil per dag med den så hade jag köpt en benzinare. En 120 eller 140 Hk .  Partikelfilter gillar inte korta sträckor, speciellt inte på vintern. Har själv en 120Hk TurboBenzina , helt ok för korta sträckor inne i stan. Ingen raket men det räcker.