› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
8 maj, 2016 kl. 22:51
#18549
jag har två oöppnade dammiga flaskor. jag kan nog tänka mig sälja båda. ingen garanti om det smakar bättre eller sämre pga lagringen. Levereras gärna på gelleråsen 14 maj.