› Forum › Allmänt › Giulia reklam Carabinieri › Svar till: Giulia reklam Carabinieri
9 maj, 2016 kl. 20:03
#18561
Nä ,det är nog tur att polisen inte kör Alfa i Sverige ,jag menar tänk att du ser en Alfa grill i backspegeln och lusten att köra kapp infinner sig ,inget bra scenario .