› Forum › Allmänt › Giulia reklam Carabinieri › Svar till: Giulia reklam Carabinieri
10 maj, 2016 kl. 20:12
#18562
Ha, det har du helt rätt i Björn.
Men den är riktigt fräck. Hoppas att man får syn på någon i sommar när det bär av till Italien. Innan de upptäcker mig helst då så man hinner släppa gaspedalen 
Mange W