› Forum › Allmänt › Magert innehåll › Svar till: Magert innehåll
16 maj, 2016 kl. 18:45
#18588
blir ni aldrig nöjda. får ni inget från fca i erbjudande så gnäller ni om detta. när det väl skickas ut nått så gnäller ni om detta.
vad krävs för att ni ska bli nöjda. ska du ha 1000 kr för att du får lämna in bilen för tex semester kontrollen.
det roliga är att efter alla mina år i klubben så är det samma folk som klagar o gnäller hela tiden.. absolut ingen förändring på den fronten…
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.