› Forum › Allmänt › Beställning från alfisti.net › Svar till: Beställning från alfisti.net
27 maj, 2016 kl. 00:33
#18623
Inlägg av Fredrik Assarsson på 2016-05-26 22:58
Men vänta nu, nu blandar ni ju hejvilt mellan sitenamnen.
Thomas du beställde från ricambi originaldelsbutik va?
Niklas beställde du också därifrån eller från deras tuningshop?
Jag kan tänka mig att lägga till liten beställning till 166projektet, har ni beställt från samma avdelning eller hur blev det, så att vi inte snurrar bort oss och får knäpp fraktkostnad?
För övrigt avskyr jag klubbsidans vedervärdiga radbrytning, låt mig använda min enterknapp i fred!
Jag har beställt från shop.alfisti.net, tuningshoppen. Brukar kosta mellan 16-20Euro.
Alfa Romeo 156 GTA & Alfa Romeo 75 TS
