› Forum › Allmänt › Byta “tillbaka” fjädring från coilovers HJÄLP. › Svar till: Byta “tillbaka” fjädring från coilovers HJÄLP.
25 maj, 2016 kl. 16:09
#18626
Inlägg av Tomas Gunnarsson på 2016-05-25 14:56
Fjädringen ska inte bli hårdare för att du höjer den med justeringen så jag föreslår att du börjar med det.
Okej, tack!
Den är ifs väldigt hård, men kanske känns skönare ändå när den är på maxhöjd.
Hoppas bara det räcker, då högsta läget är 20mm sänkning. Någon som har Ti-modellen (som är fabriks-sänkt 20mm) som haft problem med markfrigången?
Jag har 18″ med profil 40.
Märket på mina coilovers är för övrigt Weitec Hicon GT 20-55 mm. Tror bara det går att justera höjd, inte dämp-karaktär
.