› Forum › Allmänt › Läckande spolarvätska 147 › Svar till: Läckande spolarvätska 147
26 maj, 2016 kl. 20:25
#18643
Det brukar läcka vid själva lyktspolningen, plocka ut dimljuset, om du har sådana, så borde du kunna komma åt slangen till lyktspolningen för att klippa av och plugga igen den. OBS! Om du behöver/vill ha kvar din lyktspolning så är detta ingen bra lösning 
Vem har egentligen roligast, den vise eller den vansinnige? Och livet går väl ändå ut på att ha roligt.