› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
6 juni, 2016 kl. 01:50
#18682
Förfarandet som Rickard beskriver är naturligtvis helt korrekt, det är inte alltid man vet vad felet är så ibland kan det ta tid. Däremot invänder jag mig mot kommentaren från verkstaden att det skulle kunna vara en “egenskap” att lådan låter som den nu gör i det här fallet och det köper jag inte. Det ska man aldrig acceptera på en ny bil såvida det inte påtalats innan köpet, vilket jag har svårt att tro.
Nihat Dizdar