Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

Forum Allmänt Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

#18687

Ciao Alberto, jättetack för ditt inlägg. Känns lite bättre att det finns ett “känt” problem, gör dock inte mig gladare när det inte verkar finnas nån lösning än. Jag tycker inte att det är lika “charmigt” dock. Problemet är exakt som du beskriver, men hos mig är det 2,3 o 4:ans växel, släpper kopplingen och ibland när jag gasar. Hoppas att man snart har en lösning. Tycker dock det är lite konstigt att Hedin Bil inte hört någonting om detta innan. Men vad vet jag, alla andra kanske tycker det är charmigt, så man har inte brytt sig. //Kristian