› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
ett ärende för assistans är det ju inte då din bil är fullt körbar. assistans ska du bara utnyttja när bilen inte startar tex. den rasar i koppling. bromsarna lägger av så du inte kan stanna osv. inte för detta felet. du får läsa i boken vad som gäller med assistansen.
service news ser dom om det finns något klart utan o skapa en ticket. men är det något som dom jobbar med i italien för att
finna en lösning så får man besked om detta först när en ticket är skapad och teknisksupport inte har någon lösning på det utan vänder sig till
fabriken för hjälp..
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.