› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
9 juni, 2016 kl. 19:48
#18695
Det med att du känner något när du först släpper gasen (motorbromsar) och sen gasar igen tycker jag låter som att det kan ha med dubbelmassesvänghjulet att göra…om bilen nu har ett sånt 