› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
Jag tror att även personalen på verkstäderna hör och läser det som skrivs på de olika forumen och ryktena sprids snabbt över ländernas gränser via nätet samt har kanske hört av någon från teknisk support som också har hört eller läst något, så det förvånar mig inte om någon svarar att det kan vara en “egenskap”. Dessutom är så många kanske mer Alfa vana verkstäder i Italien har svarat sina kunder.
Det kan väl vara så även om vi som kunder kanske undra om det är ok med såna “egenskaper”.
Jag förstår både om man överregerar lite och Rickards reaktion till det och……..snälla ni som älskar Alfa Romeo, låt lite av den varma italienska stilen i stämningen och debatt flöda på detta forum, så länge vi håller oss inom respektfulla gränser kan det inte skada med lite känslofulla åsikter 
Alberto