› Forum › Allmänt › GIULIA nu beställningsbar! › Svar till: GIULIA nu beställningsbar!
9 juni, 2016 kl. 23:28
#18742
Tyvärr…….det är så många kallar den 
Hur många tro ni att säger CHIANTI med K i st för “tjanti” efter hundra år?
Alberto