› Forum › Allmänt › GIULIA nu beställningsbar! › Svar till: GIULIA nu beställningsbar!
13 juni, 2016 kl. 10:57
#18750
Inlägg av Christer Andersson på 2016-06-13 04:02
Kollat lite om info på Alfas svenska hemsida. Finns dåligt med det där, man blir fortfarande länkad till .com.
Däremot fanns det priser på Auto Lounges sida. Dyrt att Privatleasa en QV…
Mycket pengar, men inte så dyrt sett till nybilspriset…tycker jag. 
