› Forum › Allmänt › Alfetta GTV -81 Problem… › Svar till: Alfetta GTV -81 Problem…
12 juni, 2016 kl. 09:51
#18774
Inlägg av Christer Andersson på 2016-06-11 16:49
Vet du om den är omlackerad nyligen, eller har den “min lackering” fortfarande? Ser ju kanonfin ut.
När jag ägde den beställde jag en måttsydd, rätt dyr överdragsklädsel till fram & baksäte. Gick i rött… Den åkte nog med då bilen såldes.
Tror inte den är omlackerad nyligen, den har lite skavanker här och där även om den ser bra ut på håll! Den är dock nyvaxad på bilderna.
Den där överdragsklädseln var inte med när jag köpte bilen, så måste nog ha åkt av tidigare!