› Forum › Allmänt › Alfetta GTV -81 Problem… › Svar till: Alfetta GTV -81 Problem…
16 juni, 2016 kl. 12:08
#18784
Skönt att det löste sig på ett enkelt och smidigt sätt 
För mig brukar det vara tvärtom, man tror att det skall vara enkelt men får riva ner halva bilen sen 
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar