› Forum › Allmänt › Olja i 156 jts › Svar till: Olja i 156 jts
12 juni, 2016 kl. 17:15
#18790
Agip Racing 10W-60 funkar finfint. Italienska bilar gillar italiensk olja vet du.
Och när vi ändå gör smygreklam finns den till kanonpris på: http://www.scudetto.se