Svar till: Presentation av Giulia i DK

Forum Allmänt Presentation av Giulia i DK Svar till: Presentation av Giulia i DK

#18822
Annie Kärävä
Deltagare

    Strålande! Vi Skåningar kanske ska handla från Danmark som vissa gjorde med 4C. Enkelt att importera i dag, momsen betalas i Sverige, kanske tom är billigare i Danmark ?

    My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/