› Forum › Allmänt › 156 GTA SW på Nordic Auto › Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto
23 juni, 2016 kl. 08:16
#18837
Inlägg av Thomas Bodén på 2016-06-23 06:56
Inlägg av Fredrik Assarsson på 2016-06-21 22:30
… Det är ju trots “156vanligheten” ganska sällsynta vagnar…
Här har du en giltig poäng… Totalt byggdes i runda slängar 680.000 156:or mellan 1997 och 2005. GTA är top-of-the-line och det märks på antalet producerade:
- Model Antal
- 156 GTA 3.2: 2625 st
- 156 3.2 V6 24V GTA SELESPEED 348 st
- 156 SW V6 GTA 3200: 1174 st
- 156 SW 3.2 V6 24V GTA SELESPEED 504 st
De riktiga rariteterna inom GTA marknaden är ju de 4 svensksålda som har dragkrok
. I resten av världen så har ju GTA dragvikt: 0 kg och taklast 0 kg.
Hej.I mitt regbevis står det ,max släpvagnsvikt 1300kg. Jag har svensksåld 156 Gta Berlina -03.Är det en av rariteterna då kanske? Toni
. I resten av världen så har ju GTA dragvikt: 0 kg och taklast 0 kg.