› Forum › Allmänt › 156 GTA SW på Nordic Auto › Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto
27 juni, 2016 kl. 11:37
#18842
Hej det är min blåa som nämns i tråden. Kollade upp för några år sen hur många GTA sw som var reggade i Sverige 33 var siffran, vill man ha en ovanlig bil som är relativt snabb så är det ett bra val. Mycket gjort senaste tiden på bilen. Sen tycker jag att det är ett plus att bilen är Svensk såld och att den gått året runt (tvättad varje vecka) samt rostskyddsbehandlad, kamrem rullar och vattenpump är förstås byta var 3år.Finns väl 4 till salu så det är inte gott om dem. Välkomna och titta ni som är seriöst intresserade. Ha de mvh Eric