› Forum › Allmänt › Badge Engineering › Svar till: Badge Engineering
5 juli, 2016 kl. 12:32
#18877
ahhh vår första riktiga bil var en nästan ny Saab Lancia 600. En bil som förenade charm, vägkänsla, design och allmän uselhet på ett osedvanligt utstuderat sätt. Underbar bil. Men dålig.
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj