Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder

Forum Allmänt Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder

#18895
Per Hellman
Deltagare

    Härligt gratulerar.

    Jag köpte en Spider 97;a för ett år sedan och är mer äm nöjd.
    Vi kanske ses på vägen. 

     Tips den 13 Juli är det Hamnträff i Nyköping.  Tema är Topless dvs, öppna bilar. Är det fint väder kör jag dit.

     

    Pelle H