› Forum › Allmänt › Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder › Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder
7 juli, 2016 kl. 18:22
#18900
Grattis till en underbar bil!
Det röda skinnet är verkligen läckert, hade samma inredning i den GTV jag hade.
Alfetta 1.8 -75