› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
7 juli, 2016 kl. 20:08
#18905
Det finns ett helt manuellt läge om du drar den åt sidan så att + och – lyser.
Lådan kan vara något lite långsam vid kick-down ibland när man har den i D. Då och då gör jag själv nedväxlingen manuellt i förebyggande syfte istället för att vänta på kick-downen. Hör av dig om du vill prova igen, kan säkert ordna en provtur i min om du vill.