Svar till: TCT – har jag missat något?

Forum Allmänt TCT – har jag missat något? Svar till: TCT – har jag missat något?

#18906
Per Setterberg
Deltagare

    Puuhh! Jag var orolig där…

    Synd att jag missade att prova det läget.

    Per S
    156 GTA -03, GTV 3,0 -98