› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
10 juli, 2016 kl. 17:04
#18907
…det säger en del om den enda (sedan Landvetter Bil inte säljer Alfa längre
) försäljningsorganisationen i Göteborgsområdet för nya Alfor. Försäljaren svarade på min direkta fråga att något manuellt läge minsann inte fanns. Ynkedom.
Per S
156 GTA -03, GTV 3,0 -98