› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
11 juli, 2016 kl. 20:54
#18909
Nja.. det tragiska är mer det manuella läget kan jag tycka. Känslan i spaken är sjukt dålig och paddlarna är i klass med knapparna på en Nintendo-konsol. Lådan växlar dessutom upp om man försöker att dra motorn till varvstopp. Att det tar någon halvsekund från det att man trycker på paddeln till att växeln går i är rejält frustrerande, inte minst på bana. Som automat är TCT helt ok, som manuell gillar jag den inte alls.