- Detta ämne har 8 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 23 juli, 2016 kl. 21:17 av .
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hurra!
Glädjen är total, äntligen har jag hittat en fin GTV6, och idag var jag och hämtade den med min kära bror. En fin -86:a i silver metallic. Jag lägger upp lite bilder inom kort. Underbart ljud med CSC-system hela vägen, tight i drivlinan och motorn går kanonfint. Tror f-n Spidern log när den äntligen fick en kompis ?
Ciao
Ayhan
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019
grattis
Nu: 4C
Då: AlfaSud. Alfa 90. 3*75turbo. 164Q4. 2*147. 156. Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi
Grattis, ser framemot bilder!
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar
Grattis, var det den i Ystad?
Pål Katsler
Jo det var den i Ystad som Jonas Madsen hade. Bilder kommer snart.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019
Silver med Momo fälgar är sååå j*vla snyggt!!
Mycket GTV6 på forumen nuförtiden…I like 
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar
Trevligt! Grattis!
Kul med mycket GTV på sidan.
Alfetta 1.8 -75
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019