› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
1 augusti, 2016 kl. 14:55
#18992
Det ser så fattig ut faktisk med tanke på FCA borde ställa en Giulia där så att kan locka mer köpare inte bara alfa entusiaster.Varför dröjer så länge med giulia till Sverige?Tex I Bosnien och Serbien har Giulia redan kommit för en månad sen,men inte här i en så utvecklad land som Sverige.