› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
2 augusti, 2016 kl. 21:55
#18998
Det lät lite udda först att visa upp bilen på Gotlands flygplats, men det är ju semestertider med en hel del rika stockholmare där så varför inte.
Men jag tror man skulle nå en större publik på Arlanda och Landvetter, eller kanske ställa ut den i någon butiksgalleria i centrala Stockholm och Göteborg.