› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
6 augusti, 2016 kl. 14:26
#19008
Inlägg av Björn Hedberg på 2016-08-06 08:30
Finns bensinare med Manuel låda ? Förutom QV:n då
Nej, inte initialt som jag förstått det. Det är bara dieselversionerna som har den möjligheten, initialt som sagt.
Vad jag förstått så skall info om 280hk bensinaren komma inom kort.
Automaten har fått mycket bra kritik i alla tester jag läst på nätet där i stort sett alla säger att du inte kommer sakna manuell låda. Prispåslag för automat är vad jag förstår 20 000kr vilket innebär att en 200hk bensinare med manuell låda och Super-paket bör hamna kring 325 000kr
Nihat Dizdar