› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
7 augusti, 2016 kl. 19:37
#19013
Jag har då sätt pris på 200hk bensin. Skulle kosta 345kkr. Alla här vet att Giulian kommer komma med bensinare. Att den nu skulle komma lite senare än dieseln vad är det stora problemet med det.