Svar till: Giuliamarknadsföring!

Forum Allmänt Giuliamarknadsföring! Svar till: Giuliamarknadsföring!

#19020
Sune Karlsson
Deltagare

    Vad har vi gjort för att förtjäna en så dålig generalagent?

    Dom har minst två olika prislistor på siten, en från juni med bara Q som bensinalternativ som är lätt att hitta (typ klicka på “beställ broschyr” var som helst på siten). För att hitta den andra måste man skrolla sig igenom hela det dåligt översatta reklamtjafset om hur underbar bilen är för att längst ner hitta en länk till prislistan från augusti där 200 hk bensinaren finns med (http://docs.alfaromeo.se/Prisoversi…soversikt/).

    En broschyr som förklarar tillvalen på ett begripligt sätt vore väl inte heller fel. Eller att dom fixar till konfiguratorn som uppenbarligen finns så den funkar för den svenska marknaden. Är det för mycket begärt?

    Går det så går det...