› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
31 augusti, 2016 kl. 18:48
#19029
Jag måste kanske också kontakta närmsta säljare igen… Magnus Bil i Övik och höra om det händer nåt. Har inte heller läst el. hört nåt.
Lustig marknadsföring för en såpass viktig händele!
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13