› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
4 september, 2016 kl. 22:13
#19043
Det finns som tur är riktigt bra försäljare av Alfa-Romeo med. Mino Savastano på Björkmans bil i Västerås är både trevlig, intresserad och påläst. Autolounge i Kungsbacka verkar också vara på hugget men där har jag inte varit personligen.
Stelvio Ti 2,0 -20, 156SW 2,5 -04, MiTo 155 -10 och en Fiat 500e -15