› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
5 september, 2016 kl. 08:45
#19044
Testade bilen igår , riktigt härlig bil att köra . Kändes lätt på foten så att säga. Sen var det lite saker som jag inte gilla. Automatlådan växla mjukt o snabbt men efter kickdown så låg den kvar alldeles för länge efter man lätta på gasen. Riktigt irriterande, återfjädrande blinkersspak, en temp och bränslemätare som var svåravläst. Infotaiment skärmen var inget bra i solen, svår för passageraren att se men även för föraren.
Annars är habegäret stort, men det får bli en bensinare……